13 september

Skrivet 2010-09-13 Klockan 20:01:47

Finns det någon som kan ha mer tur än mig?! allt borttappat är återfunnet, det är fan helt galet! Jag har nog fan aldrig vart mer lättad. Först kom jennifers mobil fram, dagen efter. Idag fick jag tillbaka min mobil, igår fick jag reda på vart den befann sig och idag när jag ringer hamplan har de hittat min nyckel. eller rättare sagt elins! Det kändes som om typ 100 kilo lyftes ifrån mitt hjärta! FETT MED HÄRLIGT!
Kan man ha mer tur? det tror jag fan inte.. Men jag har lärt mig en jävlig bra läxa!!

skolan idag, var som vanligt, skönt att sluta tidigt. imorgon är det administration, gympa och drama. rätt soft dag, bara den första lektionen jag ska pina mig igenom!
nu ska jag fortsätta kolla one tree hill! PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!