4 oktober

Skrivet 2010-10-04 Klockan 09:13:22

imorse näre jag satt på bussen kände jag bara hur mina ögonlock bara var så jävla tunga och jag var tvungen för att kämpa för att hålla dom uppe, TUR ATT VI HAR KORT DAG IDAG.
Jag höll på att missa bussen, han inte äta någon frukost så jag är inte på sådär världens bästa humör.
Nu sitter jag iaf här och har datakunskap, ska sitta och hitta en sida för att presentera den muntligt imorgon. Johanna visade mig någon sida med live webkameror, den ska jag redovisa. Fast jag sitter mest och lyssnar på musik och kollar facebook. jag orkar verkligen inte!!
TACK OCH HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!