28 oktober

Skrivet 2010-10-28 Klockan 09:28:53

Igår var det blåbärspaj och häng vid Bea. TUMMEN UPP! vi fick tillökning till våran fika stund, även alice och hampus kom förbi. Sen tränade jag även innebandy och sa mina innersta känslor. Så det så!

Var tvungen att köpa nya saker så det blev upp tidigt imorse, nu sitter jag och taggar till hockeymatch idag. PASS UPP!

(nu var det meningen att det skulle komma en snygg bild på lukas och viktoria, men jag har ingen sladd till datorn :( så jag får ta en annan bild istället)

IMORGON KOMMER DU ÄNTLIGEN HEM! VI HAR SAKNAT DIG VÅR PUPP, PUSS PÅ DIG!


Kommentarer
Postat av: j

Skrivet 2010-10-30 Klockan 12:32:45
<3


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!