20 Oktober

Skrivet 2010-10-20 Klockan 13:04:04

Heeeeeej!
jag tvingade Lukas att cykla med mig till rävhagen på min fotbollsträning i regnet. SEN HAR JAG INGEN FOTBOLLSTRÄNING?! glömde att vi var lediga i två veckor. Men jag åkte med och spelade badminton med några i laget och jävlar vilken fight vi hade. Kul att alla var världens vinnarskallar och det blir verkligen jobbigt och alla offrar sig typ med sitt liv. Jag hade iaf roligt, men lukas var inte lika glad eftersom han hade kunnat åkt bil egentligen.

Jag hittade ett par skit snygga skor till Elin på barnavdelningen på sko kanonen. Billigt och bra! Sedan blev det storhandel på Ica Maxi och så var det en tjej som råkade packa ner vårat knäckebröd och gud vad vi garvade!!
Sedan lagade vi god mat efter träningen och kollade lite på teve.

Idag är det innebandy träning, och det vet jag iaf säkert! jag är inte speciellt sugen på att träna innebandy, har fått någon fotbolls-period. Men jag ska pallra mig till träningen för jag vill vara med på matchen i helgen och man kan ju hoppas på att man ska få spela! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!