19.53

Skrivet 2010-10-08 Klockan 19:53:13

elin och annica är i hörsne och alla andra är typ på hockey eller festar. jag sitter själv i elins lägenhet och har precis duschat och ätit. jag tänker ta cykeln till videomix och köpa lite godis, sedan ska jag och viktor kanske pallra oss till ishallen för att se slutet av matchen, orkar vi det? btw var det länge sedan jag såg honom, lille viktor.

imorgon ska iaf jag och jennifer på stan en sväng och sedan ut till hogren där mikaela bor och fira henne :) det ska bli roligt, sedan har jag fotbollsmatch och innebandymatch på söndag! jag är typ TAGGAD!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!