17 oktober

Skrivet 2010-10-17 Klockan 17:51:06

hej min otroligt vackra och ej tråkiga blogg!
jag är hemkommen ifrån rävlyan och har haft en riktigt bra helg och fått trevliga besked. Fan vad fotboll var roligt den här helgen! Jag ska träna som en galning i veckan!!
Var iaf vid farmor förut och blev bjuden på middag, hon hade 80 års fest igår men då kunde jag ju inte komma. Men det var riktigt gott och fick även tårta.
Nu ska tjockisen cykla till affären och köpa chips och dipp, krypa ner i sängen och kolla en bra film. Jag tror jag dör av trötthet, snacka om skönt med lov om en vecka. JAG LÄNGTAR!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!