15 oktober

Skrivet 2010-10-15 Klockan 16:03:33

administration är inte riktigt min grej, hoppas att jag skrev ett godkänt på provet.

kom tidigt till skolan idag eftersom jag sov vid l och han började lite tidigare än mig. men jag satte mig och pluggade på lite till provet så det var lugnt. annars hade vi handel och vi redovisade vår undersökning om mässan och började på ett nytt kapitel om service. sedan var det svenska och så avslutade vi med prov i administration.
Jag har även fått träningsschemat för hösten av Morten skickat på mailen idag.
Ikväll ska jag iaf till roma och sova, packa iordning inför helgens läger och så. Sen innan det har jag ingen aning vad jag ska göra.




Jag faller för grupptrycket och gör som alla andra, lägger ut denna låt. MEN FAN DEN ÄR BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!