14 oktober

Skrivet 2010-10-14 Klockan 17:32:54

fan vad vi har vart duktiga idag jag och jennifer! vi stannade kvar i skolan och pluggade en och en halv timme efter att vi slutat. FETT BRA! men vi kan det inte för det tyvärr :(
Men nu är jag iaf hemma och har bakat negerbollar, såååå gott.

vi var på föreläsningen idag på visby strand. bokensdag, jag trodde det skulle vara fett tråkigt. Men nej, det var roligt och intressant ska jag säga dig. tummen upp för det. vi hade roligt på vägen ner och trodde att cykeln hade pajat men nejnej, bara lite gnällig! avslutade med lunch på donken!

men nu måste jag fortsätta att plugga. PUSSSSSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!