3 november

Skrivet 2010-11-03 Klockan 15:10:20

skönt att komma till skolan idag igen, faktiskt. lite trög startad kanske.

efter skolan körde jag mikaela till bussen, gjorde henne sällskap tills bussen gick. annars ska jag gå till affären och handla lite behövliga saker som bröd, mjölk och yoghurt. OCH PLUGGA TILL HANDELS PROVET IMORGON, jaa dom är fullt seriösa med att vi ska ha prov andra dagen efter lovet! PUSS PÅ SKOLAN.

sen ska jag umgås med lukas en stund innan min träning och sedan är det ut till slite och spela innebandy. jag kan ju typ flytta till slite. eller klinte kanske? BESLUTSÅNGEST, ellah?



en gammal goding


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!