sjukling

Skrivet 2010-11-15 Klockan 13:55:42

jag var hemma från skolan idag för jag skulle kolla upp det snygga röda utslaget jag har fått i ansiktet. det visade sig att det var svinkoppor, tack till den som har smittat mig. Jag har iaf fått en massa saker som gör att skiten ska torkas ut och försvinna.

Det blir därför inte någon träning för mig ikväll utan jag ska åka och klippa mig snart och sedan ska vi äta vid farmor och farfar.

shit vad man hinner saker när man går upp i tid, jag har vart vid doktorn, fixat mitt rum (såg ut som ett bombnedslag) och fixat massa saker på datorn, ätit lunch och duschat. känns som jag har gjort hur mycket som helst idag och klockan är bara två :) det känns skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!