duktig eller tråkig?

Skrivet 2010-11-04 Klockan 14:05:54

ja, jag täker skita i sävefesten. inte för jag inte hade roligt förra gången, utan för jag ska med båten imorgonbitti och spela fotbollscup och jag har sen träning ikväll. då känns det inte som om det är någon idé och plus att jag är riktigt otaggad. det hade vart en självklarhet att jag hade gått ifall persson skulle med, men nu kunde inte hon så. jag stannar hemma och myser istället!

Nu ska jag packa iordning allt jag ska ha med ifrån stan, sedan bussen ut till roma och packa iordning allt där. sedan blir det trääääääning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!