7 november

Skrivet 2010-11-07 Klockan 21:04:00

Hemma ifrån eskilatuna. resultaten var ju inte så super duper bra, men vi har hart desto roligare! vi vann iaf en straff omgång. efter två tränings pass och två matcher var det en taggad Linnea som kom av båten och åkte direkt till södervärn för att möta endre oldies. matchen gick på vilja och kroppsstyrka, fyfan vad trött jag var!! det var bara att tanka på med mat efter, blev dock ingen nyttig utan körde en lövbit på sibylla.
Nu har jag precis kommit hem och bäddat rena lakan i min säng. ska bli skönt att sova i. Imorgon ska jag fan inte träna, för så ont som jag har i kroppen nu har jag nog aldrig haft förut. ska nog kolla lite på stan med jennifer och träffa lukas. Sedan ska jag köra hårt på tisdag igen!!

Känns skönt med iaf en vinst i bagaget efter helgen. och så min första chokladkalender får vi ju inte heller glömma. nu ska jag krypa ner i sängen så jag orkar med skolan imorgon.
PUSSSSS och godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!