25 november

Skrivet 2010-11-25 Klockan 20:38:14

jag ligger nu i lukas säng och kollar på one tree hill. han är iväg på träning och jag ska nog snart packa ihop mina saker och dra mig bort emot elin. Det blev ingen fotbollsträning ikväll, den blev inställd pga snön. vi har ju inte speciellt nära till träningen. och jag som var grymt sugen på att spela, det är ju typiskt.

nu är det jobbiga i veckan över och ja, det har väl gått helt okej om man tänker på min ansträngning! vi får allt se. Men jag hade iaf en bra kväll igår med lukas. Vi kollade på den nya harry potter! den var riktigt bra och man började till och med gråta! eller jag iaf.

det ska bli grymt skönt med fredag imorgon, nu är det nära helgen och soooooova. men lär väl bli upp tidigt båda dagarna tyvärr :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!