22 november

Skrivet 2010-11-22 Klockan 15:53:13

helgen var bra, fast fotbollen gick förjävligt! det gick rätt bra för mig de två första matcherna, sista gick åt helvete. annars så firade vi pappa i fredags och sedan såg jag och elin hockey för lukas spelade. lördags var jag tränade jag inför fotbollen, sedan var det middag med några tjejer. myspys. sedan åkte lukas med mig hem till roma och så på söndagmorgon åkte vi till stan och så spelade vi futsal. det gick ju då inte bra som jag skrev. efter det var det duschen, se ibk och vidare hem till roma.

dagen har varit helt okej, datakunskapen sög och det är svårt. annars gick skolan rätt snabbt vi slutade vid kvart i ett och sen var jag nere på stan en snabbis och fixade en grej. nu sitter jag hemma vid elin.



en låt som jag har hört mycket idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!