14 november

Skrivet 2010-11-14 Klockan 15:09:33

sitter just nu hemma vid lukas. har precis vart och sett när han spelade hockey match, den slutade 5-3. egentligen skulle jag jobba med innebandy laget idag och man får dåligt samvete när man inte är där och hjälper till. men jag hade inte en aning om att det var redan nu, trodde att det var mycket längre fram och hade därför inte bakat eller något, dåligt av mig.

Igår hade vi iaf maskerad med laget. det var trevligt. folk har bra fantasi kan jag säga, jag var då en guldig super hjälte (har vi sett det förut?), jennifer var tjuv och så stötte vi på pettson och findus, en liten kisse, curella de vil, nasse, nalle puh, trasdockorna och kapten filling. Niiiiiice.

sen ska jag ge en present till pappa och fika. för han är världens bästa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!