10 november

Skrivet 2010-11-10 Klockan 10:53:55

Träningen igår gick typ dåligt. så det blir typ ingen kommentar på den, kan dock säga att jag och olivia är så jävla bra på styrketräning så att det är sjukt!

lukas va en liten sötis igår och lagade mat till mig medans jag duschade. vi hade dock inte så mycket mat att laga, men man tager vad man haver. Sedan gick vi hem till han och sussade. Imorse var han riktigt trött för jag gick upp mycket tidigare och tände lampan i taket så att han inte kunde sova, taskig som jag är.

nu har vi engelska, inte ett skit att göra. är helt färdig. så jag och elsa iaf kör hårt på facebook. säkert resten av klassen oxå kan jag tänka mig. jag dör av hunger så efter det här och vårat lilla klass möte som aldrig leder någonstans så blir det maaaaaat.

I helgen kommer tisen hem oxå! har inte sett han sedan stånga spelen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!