tvivel

Skrivet 2010-05-24 Klockan 16:10:58

nej, nu allt tråkigt och dåligt.
Har försökt att fixa till min so lite men jag har riktig idé torka så nu har jag skitit i det. Idag händer det väl inte annars ett skit, vi har match ikväll. men jag ska inte spela, funderar på att kanske åka iväg och kolla? Det ska jag göra ifall Ella har lust att följa mig.
Den här veckan kommer att bli en riktigt jävla tråkig vecka, men jag får väl skylla mig själv? Vi är iaf 'lediga' på onsdag. Eller har operation dagsverket, wiiiiho!

Nu är det inte långt kvar till SOMMARLOVET, att tänka på det ger mig lite smått panik. Men ändå får jag en sån jävla lycko känsla så att jag har lust att springa ett varv runt jorden!! :D
 
Aj, jag vet i fan vad jag sitter och dillar om. så jag säger hejdå!


Vi år så bedårande snygga, eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!