tuffa tider

Skrivet 2010-05-10 Klockan 22:49:28

Jag tänkte skriva ett inlägg nu innan jag ska sussa, som omväxling.

Helgen var riktigt lugn för min del, endast träffa folk och ligga framför teven. Men sånt är också trevligt må jag säga. Tiden spenderades mest med viktoria, och så camilla då. SOM ÄVEN FYLLER ÅR IDAG, VAFAN! GRATTIS TILL HENNE. Sen i söndags firade vi pappi, hela 50 år! det är helt sjukt när man tänker efter. Fick en jätte fin och god middag i valleviken. och vi ska inte ens tala om vad det kostade, men någon gång ska man ju unna sig. Kollade på massa gamla bilder på pappa, från den tiden han var vältränad och ung. hehe, vilken pudding. Dock inga kort man kan lägga ut här serru, gamla och gråååå.

Idag var det ängla-kväll. Mys-pys! Vi spelade lite vollyboll och basket, bakade pizza och åt efterrätt. Sedan drog jag på fptbollsmatch som gick käpprätt åt helvete, 3-2 till dom.

Dags att dra täcket över huvudet och önska att man vaknar upp som typ 3 åring igen och glömma alla problem. GODNATT!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Skrivet 2010-05-11 Klockan 00:00:41
tack ännu en gång lanalaj ;)

URL: http://kamillazetterwall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!