om och om igen

Skrivet 2010-05-13 Klockan 13:22:56

idag mår man ju sådär riktigt jävla bra! blev väckt vid typ 10 av att elin ringde mig och sa att jag var tvungen att åka med henne till roma för att hjälpa farmor och farfar flytta det sista. Det var tungt att gå upp men det fixade sig. Nu sitter jag här vid datan, pinade nyss i mig lite mat och nu tänkte jag kolla lite på tusenbröder, fick för mig att det var ganska bra? men det återstår att se.

Jag ska vila fram till träningen nu så att jag orkar, sen så måste jag packa till helgen oxåååå. JOBBIGT!


Riktigt gammal bild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!