i still remember

Skrivet 2010-05-11 Klockan 14:55:31

ÄNTLIGEN kommer solen tillbaka. Riktigt härligt! och för den delen har jag faktiskt vart riktigt duktig idag i skolan, gjorde jätte mycket på min svenska. Gick hem redan vid två och nu sitter jag och skriver på min bild uppgift. Kändes lite mer värt att åka hem och skriva klart än bara sitta i skolan och häcka på elevensval som vi ändå aldrig gör något på. Jag ska ta tag i min so nu någon dag och skriva färdigt den, vill inte ens tänka på hur sen den är...

I helgen ska jag iaf vara ledare för pärk-lägret i östergarn. kommer ihåg när man var liten och sprang där själv, typ fick sina favorit ledare och lät dom inte få en lugn stund, vi får se hur det här går. Har lite smått panik för har inte tränat ett dugg och kommer inte riktigt ihåg reglerna. Men det kommer nog tillbaka när man väl är där.
Men nu ska jag vara duktig igen och plugga! PUSS :)


F U C K



Kommentarer
Postat av: TheRess

Skrivet 2010-05-13 Klockan 21:10:26
Eyy, du dyker väl ändå upp på matchen imorrn va, ute i när? Mathilda & Ella ska samåka med Sofie ut dit, tror jag.. ;o

URL: http://friendslalala.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!