holding out for a hero

Skrivet 2010-05-18 Klockan 20:57:41

idag var sken solen riktigt starkt här över ön. Vi pallade med tre lektioner och lunchen sedan tog jag, jennifer, tisen och viktor min filt och la oss ute och solade ända till halv tre. Riktigt skööönt!
Efter skolan åkte jag in till stan med sällskap av jennifer, köpte två klänningar. En till balen och en annan söt sommarklänning som jag kanske ska ha på skolavslutningen. Sedan kollade vi lite på skor, hur fan ska jag palla gå i ett par sånna en hel kväll? önska mig lycka till.
Sedan hämtade Camilla mig och vi åkte till träningen, det gick inte sådär super bra. men det var skönt att träna iaf!
Nu väntar duschen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!