happy

Skrivet 2010-05-27 Klockan 11:36:11

Just nu sitter jag i datasalen brevid Thoralf och Jennifer.Väntar på att vi ska gå en sväng runt här i Roma för att sedan få äta lunch. Efter lunch ska jag göra färdigtmin svenska och börja skriva på min andra som egentligen ska vara inne imorgon,men jag ska fjäska lite för lennart så jag får lite längre tid ;)
JAG BLEV GODKÄND I NATIONELLA, matten alltså. Hade precis pratprovet,ficktill ochmed3 VG-poäng på det hela. Fan stolt över mig själv!

Ikväll är det match emot P18. Det är det så kallade'spöklaget' som ska spela. Alltså vilka 95-93or ihela dalhem. Vi får se hur det går.

(mellan-slaget var inte riktigt bra, ledsen för det.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!