give me a chance

Skrivet 2010-05-16 Klockan 17:41:50

lägret i helgen har väl varit bra, men har väl inte mått sådär super ifall man säger så. Farfar fick hämta mig vid typ ett på natten mellan lördag och söndag. Ungarna körde typ slut på en så trött var man ju rejält iaf. Men man överlever. Imorgon är vi lediga, riktigt skönt! ska nog dra en vända in till stan och så ska jag även till tandläkaren. Annars har jag nog inte så mycket för mig, nu funderar jag på att gå till affären för att köpa chips riktigt sugen. Det hade inte suttit fel med en sallad ifrån sallads baren på maxi och sedan chippa och dippa! mmmmmums.


Jag saknar verkligen mitt ljusa hår, fan vad jag ska färga det nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!