full fart!

Skrivet 2010-05-17 Klockan 13:17:18

vaknade runt halv tio i morse, såg att solen sken som fan. Packade upp min väska och gick ut för att ligga och sola. Jag låg i ungefär en timme och en kvart. sedan slog det mig att jag var tvungen att duscha, plocka upp på mitt rum och fixa innan jag skulle till tandis och sedan vidare in till stan. Så nu har jag precis duschat och ätit, ska börja plocka i ordning och sedan bär det av till tandläkaren!

PUSS


- Jennifer när vi var i tyresö i sommras.



Kommentarer
Postat av: jjjj

Skrivet 2010-05-17 Klockan 13:35:33
de får vi göra om.. :))


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!