all i ever know

Skrivet 2010-05-04 Klockan 14:39:56

hej dålig uppdatering!
Jag sitter just nu i skolans datasal och ska alldeles snart åka hem. väntar på Geena som ska sy klart sin balklänning. Ikväll ska vi spela match med distriktslaget, 94 emot 95. Hoppas att det går bra!

Idag var det väldigt dålig stämmning på vårat gympapass, det var typ rena rama dramat. Men sådant man får ta väääl.. Nej, men restan av dagen har jag, Jennifer, Carro och Tisen fan jobbat bra alltså! vi blev färdiga med hela fysiken!! GREAT! nej, men fan jag orkar inte med det här. Får väl se när jag dyker upp igen.

HA EN TREVLIG DAG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!