with you

Skrivet 2010-03-06 Klockan 16:28:29

jag har just vart nere på stan och käkat lite, jag började må illa när jag käkade. jag tror inte att jag tål donken längre, eller inte just nu. jag åt där dagen innan jag blev sjuk, eller jag blev sjuk den natten så donken känns inte så lockande.

kvällens planer är spikade, eller jag ska ringa pappa och fråga ifall han vill hämta mig senare ikväll. Jh frågade mig ifall jag ville äta tecos med henne ikväll. så det blir lite mys där sedan ska jag hem till roma och SOVA! vilket är behövligt efter den här natten, som inte inhöll så mycket sömn.

nu ska jag packa ihop dem sista sakerna, fixa iordning allt och pallra mig bort till Jh. TACK OCH HEJ! 


Kommentarer
Postat av: J.S

Skrivet 2010-03-06 Klockan 19:40:31
fixade du sängen?

Postat av: Therese.

Skrivet 2010-03-06 Klockan 20:56:10
Jag ogillar era 'heta' (öh, felk***lade) grabbar. Jag hänger hellre med killar som är lika lite fåfänga som mig.

Postat av: Linnea

Skrivet 2010-03-06 Klockan 21:22:01
njaa, jag fick inte i den klokt men det fixar sig! :)

URL: http://lanajja.blogg.se/

Postat av: jennifer .p

Skrivet 2010-03-07 Klockan 13:56:01
thanks my love


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!