lucky

Skrivet 2010-03-09 Klockan 21:50:07

jaa, idag var det första dagen i skolan efter lovet. började med idrott, sedan var det datasalen på son så det blev inte mycket gjort. käkade någon taco-fisk och sedan bar det av till ishallen för hockey. vi tog lite snygga kort och spelade match.

Efter skolan åkte jag hem till vick, geena också. vi käkade, kollade på top model och åkte sedan till träningen. Den gick faktiskt helt okej, jag kunde gå in lite mer och köra lite hårdare. Vilket gör mig en aning lyckligare.
det som gör mig ännu lyckligare är att emma ringde nyss och jag ska nog åka till globen och kolla på melodifestivalen, jag ska se sen snygge erik saade! men bara kanske, änså länge.

man lär sig av sina misstag..hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: matilen

Skrivet 2010-03-10 Klockan 20:52:36
fan va kul att kolla på malodfestivalen finalen live! :)

gå in och och röst på mig här http://mesheandus.blogg.se/

föresten! :)

URL: http://matilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!