starstrukk

Skrivet 2010-03-08 Klockan 12:02:48

mitt internet ville inte fungera igår när jag skulle uppdatera så kommer en liten resume nu ifrån gårdagen.

vid två ungefär mötte jag upp erica och vi gick och fikade på yvonnes café här i roma, vi pratade på om allt möjligt. Sedan vandrade vi hem till henne för att hälsa på hennes nya vovvsi, gud vad den var gulli och mysig! vi kollade lite på vampire diaries (ursäkta om jag stavat fel) och sedan gick jag hem för att äta.
Vi hade nästan ingen mat så jag gick till geena och vi skulle kolla på film men det funkade inte. Vi tryckte iaf i oss chips och så låg vi inne i hennes rum och pratade. Vi skickade även en massa sms om att alla ska komma till viktoria på fredag, so let's go there! sedan blev det wallander och efter filmen sprang jag hem för att jag var så himla rädd!

idag vet jag inte riktigt vad dagen har att bjuda på, måste iaf laga mat ikväll. får se vad jag ska hitta på för något gott! :)





-jag hatar att alla snygga killar alltid ska ha tjej. eller det kanske inte är så konstigt? men endå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!