right here

Skrivet 2010-03-14 Klockan 17:25:16

jag känner att det här håller på att typ rinna ut i sanden. Men skriv lusten går upp och ner, så är det och kommer alltid att vara. Just nu är jag inne i en svacka, men jag gör mitt bästa..

Helgen har varit riktigt bra. Lika lyckad som den brukar vara även fast min hals håller på att ta död på mig. I fredags var jag med Erica och Viktoria, vi gjorde inte så speciellt mycket, tog det lugnt typ. Igår var det fest i dalhem och jag hade riktigt roligt. Helt enkelt en GREAT HELG!

idag är jag jävligt trött, sov inte så speciellt mycket inatt. Nu ska jag typ plocka upp lite på mitt rum och sen ikväll ska jag kolla på wipeout! (stavas det så?)  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!