latmask

Skrivet 2010-03-29 Klockan 21:22:42

Jag har just ätit pastasallad ifrån baren på maxi och nu kollar jag på saltön. Idag åkte jag och viktoria in med bussen efter skolan, vi mötte upp Camilla och sedan gick vi och handlade lite kläder. Jag åkte in för att få med mig underkläder och kom hem med en klänning, hårspary och tuggummi. Ja, så det brukar bli! Sedan åt vi på donken, med viktorias mamma. Camilla körde bort mig till korpen sen och då började vi prata om massa hemska saker, vi satt där i bilen ett bra tag och bara pratade. Man började typ skaka och blev nästan lite tårögd.

Blev ingen jogging tur ikväll, kom hem försent och det är så jävla kallt. Men det kanske bara är saker som man skyller på?



Kommentarer
Postat av: Camilla

Skrivet 2010-03-30 Klockan 21:02:50
de va riktigt skönt att prata med dig en stund<3 man behöver de ibland även om de är sånt man helst undviker att prata om.. pusspådig!

URL: http://kamillazetterwall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!