kom änglar

Skrivet 2010-03-22 Klockan 19:52:01

Hej!
Nu har jag kommit hem igen så passar på att slänga in ett inlägg.
ja, helgen gick typ i 100 km/h kände jag. var ute båda fredag och söndag sedan blev det en hemmakväll på söndagen. Även tränat på söndagen med distriktslaget. det var väl min helg i alla fall, lika lyckad som den brukar! :)

nu ligger jag bara här i min säng och gör inte ett skit. Det är så dåligt på teve på måndagar också.. Nu har jag bestämt mig att det ska bli lite fart i min träning. så nu när kvalet är över för innebandy nördarna så ska jag sätta igång igen, eller dem kanske har uppehåll då? det återstår att se. Har iaf fotbollsträning imorgon, det gillar vi!
Sen är det ju sån där nationell uppsats i engelska på onsdag också. JIPPI!

jävla wannabe?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2010-03-24 Klockan 12:48:24
nöörd, det är inte alls över


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!