kill me

Skrivet 2010-03-31 Klockan 20:03:30

Just nu ligger jag i sängen och kollar på the X-effect. kom hem ifrån visby för ungefär 1,5 timme sedan. Nu vill viktoria att vi ska åka in till stan, men jag tror inte att det går och jag skulle typ aldrig i mitt liv hinna. Men om jag ska vara ärlig så är jag jävligt sugen!
I visby köpte jag en ny bh och så letade vi lite presenter till persson, dock utan framgång. vi får bolla lite idéer och kolla ifall det lossnar någon gång. Mary kayn blev inställd för att viktoria blev sjuk, det var väldigt synd.
Jag skulle egentligen behöva ta tag i mig själv och plugga lite till kemi-provet imorgon, men funderar faktiskt på att gå ut och springa. Ibland blir jag bara så trött på mig själv, varför kan jag aldrig bestämma mig och fixa det jag borde fixa?
Några saker som är säkra är iaf att ikväll går andra avenyn på teve, imorgon står jag coh viktoria i bokan och på fredag är vi lediga! positivtpositivtpositivt.

jag finns alltid där ifall det är så att du vill prata.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!