jag älskar att vara sjuk, speciellt på lovet.

Skrivet 2010-03-02 Klockan 16:16:52

jag ligger endast och dregglar i sängen, kan inte få i mig någon mat och känns som om jag kommer dö!

Igår kollade vi på Farsan, jennifer, geena och jag. Vi mötte sedan upp vicktoria och åkte hem till henne och sussade. (eller jag och geena, jennifer lämnade vi vid ronja) Jag frös som en idiot när vi skulle gå därifrån, sen när vi kom hem till viktoria blev det bara värre och värre. Jag kände att jag hade världens feber och ont i huvudet. Vi såg iaf 17 again och höll på att svimma för att zac är så snygg. efter filmen pallrade vi oss upp i sängen, geena somnade som en stock jag jag och viktoria busade lite och skrattade. Sen vaknar jag mitt i natten och får världens 'måill-skölj' över mig, det var bara att springa till toaletten det. så pappa hämtade mig innan jobbet och sen har jag inte fått en blund.. Jag lever på min säng och vatten.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!