i'm not dead

Skrivet 2010-03-25 Klockan 09:14:32

Jag tror att vi har fått tillbaka vårat inernet idag, för jag såg en lapp som låg på bordet 'datan funkar igen' Wiiiihu, äntligen.

igår var jag duktig, jag sprang en tur. fast det gick väldigt trögt men jag klarade hela vägen. Sedan hoppade jag i duschen och gjorde min spanska läxa. Sedan var det dags för andra avenyn. nu börjar det nästan bli lite för utdraget och förmycket? är det bara jag som tycker det?

nu är det skola och so. Ikväll blir det fys-träning. PUSSSSS


Kommentarer
Postat av: Therese.

Skrivet 2010-03-26 Klockan 22:07:35
FYFABIAN för andra avenyn. ><

URL: http://friendslalala.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!