ögongodis

Skrivet 2010-06-19 Klockan 18:57:24

Idag är det en trött Linnea som har gjort ett försök till att plocka iordning med sina kläder som hon har släng ut ur garderoben och ur min stol, hela mitt golv är fullt går knappt att ta ett steg. Ikväll tänker jag bara vara hemma och ta det lugnt, har varit ute och farit varje dag nu typ på sommarlovet. Ska bli skönt med en lugn kväll i alla fall. Soffan, teven, kanske någon bra film och massvis med fettiga chips och läsk, som sällskap ska jag ha min pappa. Mamma ska sova hemma vid Danne, min brorsa.

Ha en trevlig lördagkväll, festa inte för hårt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!