don't matter

Skrivet 2010-06-09 Klockan 22:00:32

JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG!
- först på en idiot, som tror att han vet vad han gör men han är helt ute och cyklar! Nu ska vi komma ihåg det här och skulle du ångra dig så kanske det är försent, TÄNK PÅ DET! Om det nu är som du säger så vet jag fan inte varför du gör som du gör....
- sedan på svensk teve eller vad man säger, dom kommer aldrig på egna program härmar bara andra som nu ska dom göra 'extreme home makeover' eller vad det nu heter. det stör mig.

Jag har vart istan idag, har köpt lite små fix till balen på fredag. sedan var jag med angelica och erica, vi fixade naglar och sedan åkte jag hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!