9Bääääääst

Skrivet 2010-06-13 Klockan 14:38:19

min helg har bestått av min klass, jag tror att det var det sista vi gjorde allihopa. (utom mattias då, som var på landslagsläger) Vi började med bal i ljugarn, mycket mysigt och roliga priser delades ut. lite synd var bara att det inte var så mycket drag i musiken. Vi åkte hem runt 12, jag packade iordning lite kläder till fårö och åkte till Viktoria för att sussa där.
Alla samlades vid viktoria kl 11 på lördagen. Vi packade in oss i grisbilen och åkte till fårö. Vi hade en blöt 5 kamp, grillade över eld nere på stranden sent mm. Riktigt mysigt må jag säga!
Kom hem för en stund sen, nu ska jag fixa iordning inför min träning och sedan ska jag hem till Emma och Micke, han fyller nämligen år!

Bilder ifrån balen kommer upp när jag har fixat en sladd till kameran.
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!