sommar och sol

Skrivet 2010-07-17 Klockan 14:45:16

Fy vad det är skönt med sommaren, man har knappt tid att sitta inne vid datan längre. Eller man klarar inte av det för då dör man av värmeslag helt enkelt!
Stånga var SUPER! jag längtar redan till nästa år, har lite finurliga planer på g. hoppas att det funkar! Har även vart och sett på cirkus med emrik, edith, elin och emma. Den var inte speciellt bra, men akrobaterna var skit duktiga!!
Gårdags kvällen spenderades i sandbacka, riktigt nice! Jag, jennifer, mattias, viktoria och angelica. vi badade, grillade, spelade lite fotboll, pratade och hade det mys.
Idag fyller min bror år, så ska hem till han och äta vid klockan 6. Sedan vet jag inte riktigt vad kvällen har att bjuda på! :)
PUSS

Gammal bild på mig..


Kommentarer
Postat av: becca

Skrivet 2010-07-27 Klockan 22:38:01
fiin blogg ! :)

URL: http://pbeccah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!