14.50

Skrivet 2010-07-30 Klockan 14:50:57

Fy fan vad skönt det var att komma igång och träna igen, även fast kondisen sviker en helt otroligt! Det var inte riktigt mjukstart för mig ifall man säger så. Men det är bättre att känna att det verkligen har startat. Det gick lite upp och ner på träningen, men får iaf vara med och spela match imorgon. inte för att jag är något speciellt bra, utan för att de har ont om folk.
ikväll ska jag på fide puben med Elin, Annica ovh Viktoria. Vi ska först ut och äta, samlas vid elin vid halv åtta. Jag tror inte att det blir så speciellt mycket dricka för min del ikväll, eller ingen alls. ska ju trots allt spela match imorgon och det hade ju vart bra att dricka så att allt går lika tungt igen! :)
Nu hör jag på lite gammal musik på min spotify, ska börja plocka iordning det sista på mitt rum.

Det känns som om jag är lycklig, riktigt jävla lycklig!


Kommentarer
Postat av: jennifer hellgren

Skrivet 2010-07-30 Klockan 14:55:46
& jag vet varför du är så lycklig! ;)

Postat av: linnea

Skrivet 2010-07-30 Klockan 16:13:24
DU GÖR MIG LYCKLIG!

URL: http://lanajja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!