visby

Skrivet 2010-01-10 Klockan 12:10:21

Filmen igår var riktigt läskig, jag var riktigt rädd. Fast den var lite dryg emellan åt, men när det väl var natt och sedan i slutet så var det lite fart på den. Jag blir rädd för filmer men jag klarar ändå av att se dom, fast jag skulle tycka att det var jävligt läskigt att vara ensamhemma (det tycker jag även annars ibland) så det skulle jag aldrig vara. Och absolut inte sova själv. Men jag kan avböj iaf Viktoria för att se den, du skulle dött.

Hihi, nu vaknade jag precis och jag ska fixa mig för att gå bort och kolla innebandy. BYE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!