vill ha dig

Skrivet 2010-01-27 Klockan 11:46:20

Jag får damp, Irene tänker köra ut oss nior ur datasalen för att datorerna inte räcker till. Syo-gubben har aldrig tid, jag är hungrig och längtar tills halv tre då skolan slutar.

Ska på Mary Kay hudvård idag och sedan ska jag även träffa Valdis för att skriva över mig till Endre Ungdom. Träningen blev inställdidag, vet inte varför. Men då behöver jag iallafall inte bli stressad. Ska kanske förbi almedalsbiblioteket också för att höra på en föreläsning om förintelsen, ska skriva en fördjupning om det iskolan så lika bra att gå dit.
Jaja, nu ska jag fortsätta med min biologi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!