turn it back, please.

Skrivet 2010-01-04 Klockan 23:36:07

jag måste vända tillbaka på dygnet, men det går inte? skulle aldrig kunna somna nu coh klockan är liksom halv 12 redan? Men jag har kommit på en idé jag går och lägger mig sent och sen upp tidigt, då kommer jag vara trött imorgon. Om jag orkar gå upp som jag inte kommer göra, men det måste jag ifall jag ska hinna med allt imorgon. Först ska jag städa resten av mitt rum, hälsa på bror på sjukhuset, kanske åka skridskor och sedan träna fotboll. Fullspäckad dag, oh ja!

Jag har typ värsta suget efter att kolla på en gammal barn film, så det tänker jag göra. GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!