torsdag

Skrivet 2010-01-14 Klockan 15:41:39

blev ingen uppdatering igår, var trött och orkade inte. Men nu kommer en kort sammanfattning av gårdagen.
Jag var då i skolan som vanligt, hände väl inte något speciellt. Vi slutade vid halv tre, så jag och viktoria gick till bussen vid tankvärt som gick vid tjugo i. När vi kommer dit står Carolina där, hon hade smugit iväg i förväg. hihi, jag och viktoria gick och åt mat på Donken, där träffade jag Mårten (a-lagets tränare) lite pinsamt, men han åt ju också där innan träningen? (a) ja, sen mötte jag upp Johanna och vi gick och kollade lite i affärena innan vi gick till A7 för att få skjuts till träningen. Träningen gick helt okej, trodde jag bröt tårna och inte skulle kunna träna idag men nu gör det inte lika ont längre :)

Men nu ska jag skriva min engelska läxa och sedan blir det träning. Första fysen med mitt eget lag och nya tränaren. Hoppas att det blir jobbigt och mycket folk på träningen.
PussPuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!