tiden väntar inte på någon.

Skrivet 2010-01-05 Klockan 23:02:49

dagen har varit fullspäckad kom hem just och nu sitter jag och kollar på PH, det får man ju inte missa.
jag städade först idag, sedan packade jag iordning mina fotbollssaker i stress. Efter åkte vi in till stan och jag åkte förbi maxi och köpte en sallad, sedan in på sjukhuset till min bror. Jag kunde verkligen inte äta där, jag kunde inte få i  mig maten det säger bara stop. Jag tycker inte om sjukhus, det är så hemskt att vara där, jag får typ panik. Jag såg Danne och han var läskig, det är hemskt att säga det om sin egen bror, men hans blick var alldeles seg och han pratade som en robot typ.. Han satt bara där och hängde med huvudet och sedan höll han på att somna så att vi var tvungna att köra in han och så fick sjuksystrarna hjälpa han isängen. Han somnade som en stock stackarn, han orkar ingenting. Han sitter där och surrar om saker som kanske har hänt för flera år sedan och att han ska hem typ. Jag undrar om han har en aning om vad han har varit med om..

Sedan var det träning i slite, det gick helt okej. Jag och några ska kanske ska gå på träningsdans på torsdag. Jag tycker att det verkade vara riktigt roligt :)) 
Åt rikligt och gott vid farmor och farfar efter träningen, nu blir det duschen. 
Puss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!