that don't impress me much

Skrivet 2010-01-08 Klockan 16:02:49

Helt otroligt fan, jag var inte trött imorse när jag vaknade? Men nu är iaf första dagen på vårterminen avklarad och vi ska tydligen snart börja ha nationella prov. Jag är faktiskt inte ett dugg nervös, det är inte likt mig men man kan ju inte annat än vara glad för det :)

Viktoria är här nu och vi ska senare in till stan och mysa lite med tjejerna. Vi ska vara hemma vid Jennifer H och laga tacos och kolla på någon film och let's dance kanske?
Hoppas att ni får en toppen kväll för det ska jag ha. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!