Take me away

Skrivet 2010-01-26 Klockan 21:46:30

Träningen inleddes med lite lekar som man gjorde när man var liten, mycket trevligt och roligt. En udda variant av svansleken och sedan en passningsövning och spel.
Jag fick reda på att jag ska spela i dalhem 3 på team sportia cup, jag blev förvånad trodde inte att jag skulle få vara med. Men vi ska inte ha Mårten utan vi ska ha Roger, för Mårten kunde inte ha alla tre lagen. Blev väldigt dåliga spel tider, tror att det ligger där runt 6 på morgonen, wiiho! Kom och kolla väl?

Nu ikväll ska jag iaf se PH. Missade igår, men jag vet typ allt som hände ändå. Den snygge Stefan åkte ut, men det finns som tur är andra snygga killar med i programmet så som Cristoffer och Cimon.
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!