skolan

Skrivet 2010-01-12 Klockan 14:13:54

Ja, då var skolan nästan slut idag igen då. Dagen har gått väldigt snabbt, vi har haft gympa, sedan två lektioner och egendag. (alltså när man bestämmer själv vad man ska göra för något) det är najs! men vi har inte gjort så speciellt mycket, gjorde några tal i matten. Vi fick även något kuvert om att man ska välja linje, jag har seriöst ångest! :o jag vet inte vad jag ska välja och kommer inte att kunna bestämma heller tills 10 februari och sen får man tydligen inte ändra sig av våran syo-gubbe.. hjääälp?

Nu sitter vi typ bara i skolan och väntar på att klockan blir tre, då vi får gå hem. blir lite pluggande idag hemma, måste göra klart matten och sen plugga till fysiken. Ska tydligen ha typ glosförhör på några bilder? Men jag vet inte ifall jag hinner för det kanske är träning ikv? Aja, nu ska jag kolla runt lite. Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!