ring my bells

Skrivet 2010-01-07 Klockan 12:18:26

Godmorgon!
Galet trevlig kväll igår, vi klädde ut oss och dansade och spelade in lite roliga videoinlägg. haha, smakprover kommer kanske senare.
Nu är det sista dagen innan skolan börjar och jag är inte ett dugg tagg till det ska jag berätta. Jag har försökt vända om dygnet, men det har inte gått något bra.. Det återstår och se hur död jag är imorgon när klockan ringer senast klockan 7. gud, jag kommer aldrig att orka.
Idag vet jag inte alls vad dagen har att bjuda på, just nu sitter jag vid viktoria och jag vet inte när jag blir hämtad. Egentligen skulle jag gå på Sumba idag (den där dansen som går på tv-shop) men jag sov vid viktoria så då visste jag inte hur jag skulle komma dit. Men det får jag testa på någon annan gång.
Men nu ska jag vara social med viktoria, håll utkik efter videoinläggen!
TJING



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!