Panik, störd data och PH

Skrivet 2010-01-11 Klockan 22:15:26

Jag skrev nyss ett inlägg men min dator är inte på min sida idag och valde att stänga av internet. Jag tycker inte om min dator. Men jag har tur det är PH ikväll och det piggar upp mig! :)

jag hade typ värsta panik-attacken nyss, fick värsta impulsen och började städa upp i mitt rum. har ni inte fått så någon gång att man bara får panik när man ser på allt, en enda stor röra. Jag tog iaf tag i lite och mitt rum var även stekande hett (tänk om det var det ute..) så jag fick ryck igen och öppnade mitt fönster på vidgavel och satte på mig en stor sov t-shirt och gick ut i köket och tog ett äpple. hiiuuh, jag är lite störd ibland(?)

nu är det paus i PH, men det börjar nu igen så. SEE YA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!