latmask?

Skrivet 2010-01-02 Klockan 17:19:02

Jag orkade inte städa hela mitt rum idag så det får bli en annan dag. blev färdig med tevebänken och spegeln och alla korgar jag har under spegeln. Så nu är det inte mycket kvar bara prishyllan och sängbordet. Det fixar jag kanske imorgon ifall jag hinner. Fast vi ska ha en liten mini-julafton för att mamma och dom var ju inte med när det var riktigt julafton så det blir det imorgon ist. med lunch och julklappsutdelning.

ikväll ska jag iaf hem till Jennifer p, eller det tror jag iaf. Vi har inte riktigt bestämt vart vi ska vara men vi ska nog spela lite roliga spel och kanske käka något gott? jag som skrev att jag skulle vara nyttig, men man håller ju inte alltid det man lovar.. (a)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2010-01-03 Klockan 15:58:20
Hahha du är gullig du:) Men vad fan linnea, man lever bara en gång och då skall man ju få äta gott;)<3

URL: http://jennifepr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!